Tri velike staklene stijene u Gundulićevoj ulici br. 40 nesebično razotkrivaju prozračan i moderan prostor sasvim atipičan ne samo za Zagreb nego i znatno šire. Kako uopće žanrovski definirati Nord Klassik – projekt slojevitih implikacija koji je više od showrooma namještaja? Jedan od mogućih putokaza jest simbolička jezgra tog prostora, stolac vizualno jednostavnog oblikovanja i još jednostavnijeg imena – The Chair (Stolac) danskog dizajnera Hansa Wegnera. Taj već kultni proizvod privukao je pozornost 1960. godine, prilikom sučeljavanja u predsjedničkoj kampanji konzervativnog Richarda Nixona i J. F. Kennedyja, nositelja nove demokracije i optimizma sredine 20. stoljeća. Moderan, formalno suzdržan i funkcionalan Wegnerov stolac, u kojem je Kennedy djelovao prirodnije nego Nixon, označitelj je ere u kojoj je dizajn postao više od samog namještaja: njegova etika i estetika bili su pitanje svjetonazora i okrenutosti prema otvorenome, progresivnom i racionalno uređenom društvu.
S tog je polazišta krenula i arhitektica Maja Tedeschi kada se odlučila otvoriti showroom skandinavskoga, uglavnom danskog dizajna i kuhinja Bulthaup. Umjesto konvencionalnog salona namještaja osmislila je koncept sličan galerijskom prostoru u kojem pažljivo osmišljene grupe namještaja predstavljaju didaktičke, pokazne ambijente. Unutar neutralno oblikovanoga, monokromnog prostora nalik njujorškim loft-galerijama razmještaj izložaka je takav da je svaki komad namještaja moguće sagledati kao zaseban artefakt, a da je pri tome zadržana gustoća koja sugerira primjenu u konkretnim situacijama. Grupe namještaja, koje Maja naziva “kompozicijama”, polemiziraju s konvencionalnim “funkcijama” stanovanja i pokazuju da kuhinja, blagovanje, dnevni boravak ili rad mogu i u prostornom razmještaju i u odabiru namještaja biti preklopljeni i kombinirani, čime se stvaraju možda neobične, ali i poticajne situacije unutar ritmova svakodnevnog života.